Політика конфіденційності

Хто ми

Наша адреса сайту: https://komok.com.ua.

1. Загальні положення

1.1 Політика Конфіденційності відповідно до чинного законодавства України (ЗУ «Про захист персональних даних» від 01 червня 2010 № 2297-VI), застосовується щодо користувачів сайту https://www.komok.com.ua/, встановлюючи порядок отримання, збору, накопичення, зберігання, обробки, використання, забезпечення захисту і розкриття персональних даних користувачів сайту.

1.2 Даними користувача являється будь-яка інформація, яка прямо або побічно стосується до користувача.

1.3 Обробка персональних даних передбачає будь-яку дію з даними. А саме: збирання, зберігання, поширення, систематизацію, накопичення, запис, передачу, блокування, видалення, уточнення, оновлення, зміну та інше. Відповідальність за дані надається адміністрації сайту.

1.4 Користувачі можуть надавати свої дані самостійно, розміщуючи їх на порталі, повідомляючи через телефон, електронну пошту або поштову адресу компанії. Також дані можуть бути зібрані з інших джерел, включаючи відгуки користувачів, інформацію від третіх осіб у вигляді претензій, скарг, або з загальнодоступних джерел в Інтернеті.

1.5 Користувач має право відмовитися від використання сайту, якщо він не погоджується з умовами цієї Політики.

1.6 Нехтування безпекою та захистом особистих даних та даних для авторизації (логіну та пароля) може призвести до несанкціонованого доступу третіх осіб до його облікового запису. Адміністрація сайту не несе відповідальності за збитки, спричинені таким доступом.

2. Збір особистих даних

2.1 Які особисті дані можуть збиратися:

Особисті дані користувача. А саме, ім’я та прізвище, адреса електронної пошти, номер телефону, регіон проживання, ip-адреса, дані про використовувані пристрої, комунікаційна інформація, повідомлення та ін.

Інформація про обліковий запис користувача. Включаючи, номер телефону, адресу електронної пошти, логін і пароль, а також інші дані, необхідні для обслуговування користувачів, зокрема при звертанні до служби підтримки сайту.

Дані, які користувачі надають при укладанні договорів про надання послуг через акцепт угод, розміщених на сайті, або укладанні додаткових договорів на сайті.

Дані про використовувані користувачем пристрої. Мобільні дані, IP-адреса, дата і час використання сайту, інформація про програмне забезпечення, інтернет-браузер, операційну систему мобільного пристрою та інші технічні деталі.

Інформація, необхідна для забезпечення комунікації з користувачами сайту. Підтвердження угод, отримання та відправка повідомлень, розміщення відгуків, коментарів, а також для виконання платежів.

Інформація, отримана в результаті опитувань та маркетингових практик, проведених сайтом, з метою поліпшення обслуговування користувачів.

Дані, розміщені користувачами під час обслуговування, включаючи відгуки, коментарі, звернення до служби підтримки, скарги та претензії.

2.2 Технології для збору особистих даних.

Файли Cookies. Невеликі фрагменти даних, які передаються на комп’ютер користувача та зберігаються там при відвідуванні веб-сторінки або перегляді рекламного модуля на сайті.

Пікселі. Цифрові зображення, які є елементами матриці дисплея, що використовуються для відстеження активності користувача на веб-сторінці. Вони служать для визначення частоти використання сайту користувачем та його ідентифікації. Технологія також допомагає зберігати дані між відвідинами, та виправляти помилки, ініційовані користувачем. Вся зібрана інформація обробляється без змін.

3. Мета зберігання особистих даних

3.1 Мета обробки персональних даних в цій системі – зберігання та обслуговування даних контрагентів, за умовами які відповідають вимогам Закону України «Про захист персональних даних». Вона націлена на забезпечення виконання цивільно-правових відносин – надання та отримання товарів чи послуг, а також проведення розрахунків у відповідності до вимог Податкового кодексу України та ЗУ «Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні».

3.2 Адміністрація сайту не проводить обробку даних, які стосуються расової чи національної приналежності, політичних поглядів, релігійних переконань чи інших особистих переконань, а також не отримує інформацію, яка могла б розкривати фізіологічні особливості, які дозволяли б встановити особу користувача.

3.3 Терміни обробки та зберігання даних визначаються відповідно до цілей обробки і умов, викладених у договорах, укладених з користувачами, а також з урахуванням вимог чинного законодавства України.

4. Порядок обробки персональних даних

Порядок обробки персональних даних включає отримання згоди на збір та обробку цих даних та повідомлення суб’єкта персональних даних про його права. Згода суб’єкта персональних даних є добровільним погодженням фізичної особи на обробку її особистих даних для визначеної мети. Ця згода може бути надана у різних формах – паперовий документ, електронний документ із відповідними реквізитами або позначка на веб-сторінці. Важливо, щоб електронна згода була підтверджена електронним підписом особи.

Така згода надається під час укладання цивільно-правових угод відповідно до законодавства. Суб’єкт персональних даних повинен отримати повідомлення про включення його даних до бази персональних даних, його права, мету збору даних та осіб, яким передаються його дані.

Положення про базу персональних даних можна знайти у продавця.

5. Умови надання доступу до даних

5.1 Інформація передається продавцеві у тій мірі, що необхідна для ідентифікації Користувача.

5.2 Адміністрація може показувати статистику роботи користувачів, не розкриваючи особистих даних, щоб продемонструвати ефективності своєї роботи та підняти репутацію сайту.

5.3 Без згоди Користувача його дані не можуть бути передані третім особам. Але адміністрація ресурсу може передати дані в випадках, передбачених чинним законодавством України:

за запитами уповноважених державних органів;

за порушення Користувачем умов Політики конфіденційності або інших угод.

5.4 Адміністрація має право обмінюватись даними з державними органами. Це необхідно для запобігання шахрайству та вирішення ситуацій, які можуть порушувати законодавство. Також Адміністрація може реагувати на неправомірні дії користувачів відповідно до законодавства.

5.5 Третій особі не надається доступ до персональних даних, якщо вона не може забезпечити виконання вимог, які передбачені в ЗУ «Про захист персональних даних».

5.6 Всі працівники, які працюють з базою персональних даних, повинні забезпечувати конфіденційність інформації про рахунки, цінні папери та їх обіг.

6. Запит для отримання доступу до персональних даних

5.7 У запиті вказуються – особисті дані та реквізити документів, що підтверджують особу заявника. Для юридичних осіб потрібні – назва, місцезнаходження компанії та дані посадової особи, яка робить запит. Також потрібні відомості про особу, стосовно якої робиться запит, перелік потрібних персональних даних, інформація про базу даних та мету запиту.

5.8 Термін розгляду запиту не може перевищувати десять робочих днів з моменту його надходження. Протягом цього часу власник бази даних повідомляє про задоволення запиту чи про відмову із зазначенням підстави, передбаченої в законодавстві.

5.9 Висновок про відмову/відстрочення доступі до персональних даних, може оскаржуватися через звернення до органів державної влади, які мають відповідні повноваження.

6. Захист персональних даних

6.1 Захист даних потрібен від будь-яких незаконних втручань. Наприклад, від неправомірного доступу, зміни, видалення, передачі або поширення.

При обробці даних адміністрація сайту застосовує всі потрібні заходи:

  • технічні;
  • організаційні;
  • правові.

6.2 Компанія регулярно перевіряє та контролює застосування заходів безпеки для забезпечення надійного захисту даних.

7. Видалення персональних даних

7.1 Користувачі можуть в будь-який момент змінювати або видаляти свої особисті дані, відмовлятися від отримання розсилок або відкликати свою згоду на обробку через особистий кабінет.

7.2 Після отримання запиту про видалення персональних даних користувача, їх обробку буде зупинено, а дані видалені. Але виключаючи ситуацій, коли обробка даних відповідає вимогам чинного законодавства України.

7.3 Деяка інформація про користувача не може бути видалена або змінена, оскільки використовується для функціонування сайту.

7.4 Видаляти дані самостійно не обов’язково. Компанія здійснює обробку та зберігання інформації протягом необхідного періоду, але максимальний термін – 5 років після останньої взаємодії користувача з порталом.

8. Які права має суб’єкт персональних даних

Права особи, чия персональна інформація обробляється:

  • Знати про місцезнаходження та призначення бази, що містить її дані, а також отримувати інформацію про власника та розпорядника цієї бази.
  • Дізнатися про умови надання доступу до своїх персональних даних, включаючи інформацію про третіх осіб, яким передаються ці дані.
  • Отримувати захист від незаконної обробки, випадкової втрати чи пошкодження своїх персональних даних.
  • Висловити вмотивоване заперечення проти обробки своїх даних органами влади.
  • Отримувати доступ до своїх персональних даних та інформування про їх зміст не пізніше, ніж за 30 календарних днів з моменту подання запиту на видалення.
  • Вимагати зміни або знищення своїх персональних даних, якщо їх обробка є незаконною.
  • Використовувати правові засоби для захисту своїх прав у разі порушення законодавства щодо захисту персональних даних.
  • Звертатися до органів держави з питань захисту своїх прав відносно персональних даних.

9. Обов’язки організації відповідальної за зберігання та обробку персональних даних користувачів

Відповідальна особа повинна:

  • Гарантувати виконання співробітниками вимог законодавства України та внутрішніх правил, які регулюють обробку та захист персональних даних у базах.
  • Розробити процедуру внутрішнього контролю, що включає виконання норм про періодичний контроль виконання вимог щодо захисту персональної інформації.
  • Створити процедури доступу до персональних даних співробітників у відповідності до їхніх службових або професійних обов’язків.
  • Негайно повідомляти власника бази про будь-які порушення вимог щодо обробки та захисту інформації.
  • Забезпечити зберігання документів, що підтверджують отримання згоди на обробку персональних даних та інформування суб’єкта про його права.
  • Бути ознайомленою з українським законодавством щодо захисту персональних даних.

10. Додаткові умови

10.1 Компанія може змінювати умови Політики конфіденційності у будь-який час. Інформація про оновлення буде опублікована на головній сторінці сайту. Якщо Користувач не погоджується зі змінами, йому потрібно негайно припинити взаємодію з сайтом.

10.2 Адміністрація сайту не несе відповідальності за неправильне розуміння умов Політики конфіденційності та будь-які збитки, які зазнав Користувач або треті особи через це.

10.3 Недійсність будь-якого положення Політики конфіденційності, згідно чинного законодавства України, не впливає на інші положення. Недійсне положення, в свою чергу, буде змінене або виправлене для забезпечення його дійсності.